subota, 15.11.2008.

Bezmaglje VII

Osjećala sam graške znoja na sljepoočnici. U hodu pograbim rukom za torbicom i naslijepo potražim maramicu. Zaobiđem postariju gospođu kada osjetim vibraciju pod rukom. Još više ubrzam korak kada na ekranu minijaturnog mobitela ugledam ime. Otklopim ga.
-Evo, sada stižem! Oprosti!
-Ne, oprosti ti meni. Upravo me nazvao šef. Izgleda da sam gadno uprskala s Flayerovim papirima.
-Uhm-promrmljam usporavajući korak.
-Oprosti,Fi. Stvarno. Toliko sam te gnjavila s tim i na kraju, ja ne mogu ići-nasmiješim se na Klarin molićav glas.
-Ne brini. Ionako moram urediti neke stvari u gradu. Možemo neki drugi put po namještaj.
-Hoćemo? Skrenite lijevo-izrekne prigušeno.
-U taksiju si?
-Ma da. Na Libertyu. Stanite tu,molim-namrštim se na prizor majke koja se, siktajući, oštro naginjala nad malu kćerku. Poželim dijete uzeti u naručje i pobjeći s njime.
-Fi,moram ići-trgne me njen glas.-Oprosti,još jednom.
-Nema vez…
-Jurim sada. Bok-prekine me.
-Bok-kažem u prazno. Zaklopim ga s nekim čudnim osjećajem u grudima. Odlučim ga zanemariti. Ne budi smiješna. Zastanem kako bih mobitel spremila u torbicu. Izvučem jednu maramicu i blago potapkam čelo njome.Osjećala sam kako se beton pari poda mnom. Vlasi su mi se lijepile uz vrat.
-Što sad?-promrmljam. Dan mi je uništen.Kada samo pomislim na silne knjige koje sam još mogla posložiti dok sam se samo spremala za izlazak. Krenem u previđenom smjeru kada na suprotnoj strani ulice ugledam otrcani natpis Miracul. Nećkajući se, prijeđem cestu i gotovo odustanem misleći da je zatvoren kada uočim pano. Priđem bliže. Filmski klasici-filmovi Elizabeth Taylor. Okrenem zglob i pogledam na sat.
14:11
Film je počeo u 14:00. Uđem unutra i zapuhne me pomalo kiselkast zrak .Na pultu mi se nasmiješi žena s naočalama debljine dva centimetra. Bila sam nemalo iznenađena time kako ih zadržava na sebi.
-Dobar dan. Jednu kartu za Klasike.
-Jednu? –ponovi zavukavši ruku u ladicu.
Klimnem,zarumenivši se.Pruži mi kartu kroz šupljinu u zaštitnom staklu.-13,50$.
Pružim novčanicu.-Hvala.Ne treba ostatak.
Blago mi se nasmiješi i pokaže mi na ulaz. Uđem u uzak hodnik i ne začudi me ostarjeli njegov izgled. Samo potvrdi njegovu starost. Tapiserije,nekad očito žarko crvene,sada su bile isprane i ružičaste. Pokrajnji stolić imao je silan niz ogrebotina,a slike su,kao da njihova starost nije bila dovoljna, bile pokrivene slojem prašine. Smaragdno zeleni tepih bio je izlizan u središnjem dijelu. Potpetice su mi upadale u njegovu preostalu, nekad slojevitu,mekoću. Na dnu hodnika ugledam bijela vrata s nacrtanom malom kamerom. Posegnem za zlatnom ručkom i otvorim ih. Brzo uđem u kino, gušeći svijetlo izvana. Ekran je obasjavao tek par glava u gledalištu. Smjestim se na prvi bliži stolac.
Brzo sam pohvatala radnju, ali, nakon pola sata, zateknem se kako razmišljam o Klari.Oblila me nelagoda. Nešto mi je bilo čudno. Nešto u njenom glasu. U cijeloj priči.Ma,ne budi glupa. To JE Klara. Uostalom,ako ti je i lagala,nije kao da ti njoj nikad nisi. U grudima me žacne.
Na velikom ekranu pojave se velike, prelijepe oči,a meni kralježnicom prođu trnci. Deja vu?
S nevjericom, odmahnem glavom u mraku. Sue. Gledala sam ovo sa Sue. Zaklopim oči. Još je mogu vidjeti kao osmogodišnjakinju i kako se njena meka kosa vijori nada mnom dok mi prepričava radnju. Jedna suza osvježi moj obraz.

cry Pictures, Images and Photos

Sue-ime mi zastane na usnama,a rukom nesvjesno pritisnem privjesak na grudima.Tako mi nedostaješ. Zgrabim torbu sa sjedala pored sebe i izletim u hodnik. Glasovi su mi odzvanjali u glavi. Naslonim se na zid. Prstom pokupim suze i obrišem obraze. Prsa su mi se duboko nadimala,a križić lebdio između dojki. Mutnog pogleda,opazim wc. Uletivši unutra, poskočim na tresak vratiju iza mene. Naljutim se na sebe zbog svoje nesmotrenosti. Suze mi gotovo još više navru zatekavši se u jadnom izdanju. Naboranog čela, iskrivljenih usana,crvenog lica i krvavih očiju. Odmaknem pogled i pružim ruke pod vodu. Par puta oplahnem lice,a onda uronim nos u mekane ručnike. To ipak nije bilo staro.Krajevi usana mi se uzdignu.
Jaka si ti, Fi. JESI. Izdrži. Zbog nje.

Izdrži.




update:Glupo možda,ali radi li vama ovaj player?

update2:Slučaj zaljučen.NE radi.


20:10 | Komentari (5) | Print | ^ |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.