srijeda, 03.09.2008.

Što proizađe iz trenutka inspiracije i nešto žudnje...

-Dobra večer,gospodaru-u glas mi se uvuče zamamna nota zaostala iz sna. Njegov pogled zadrži se na meni sekundu previše. Grubo klimne. Sagne se i odloži kišobran kraj oronulog ormarića. Uspravi se i prostrijeli me pogledom. Lagano zadrhtim od tog bistrog, oštrog pogleda. Znala sam da me podsjeća na pokornost. Zavrne rukave polaganim,elegantnim pokretima otkrivajući jake ruke posipane zlatnim dlačicama. Noga mi se naglo trzne, ali prekrijem to popravljajući skute.
-Vode-gromki glas odzvoni hladnom pećinom.
Prođem kraj njega i otvarajući teška, drvena vrata okrznem podlakticom gornji dio njegovg bedra. Zgrabi mi zglob i povuče korak unatrag tako jako da umalo nisam pala. Zarije glavu u moj vrat i prisloni usne na tanku kožu ispod ušne resice. Draškao me njegov topao dah. Mogla sam se zakleti da osjećam njegove zube. Zaječim kada mi to potvrdi. Imala sam osjećaj da mi je usisao svu krv iz tijela kada me zagrizao. Njegova usta još su me par sekundi držala kao životinja plijen, provjeravajući je li sposobna za bijeg. Pusti me, a svo uzbuđenje mi udari u glavu. Kroz maglu, ugledam kako mi otvoreni dlan prinosi svojim usnama. Njegove oči su me divlje izazivale dok mi je jezikom mazio zglob još crven od njegovog stiska. Još uvijek me gledajući s iskrom u očima,povuče mi rukav haljine niz nadlakticu otkrivajući bijelo meso mog ramena. Prijeđe vršcima prstiju njima uživajući u glatkoći,a na licu mu se pojavi pohlepa. Čvršće me primi i zarije prste u kost. Zaječim, a njegova pozornost se usredotoči na moje lice naslađujući se.Odmakne se i pusti me lagano podignutih obrva. Pozivao me. Lagano savijem koljena i presavijem vrat toliko da sam osjetila ključnu kost pod bradom. Prijeđe mi noktom cijelom dužinom čeljusti, a zatim pogleda hladno.Upozoravajući. Okrene se i otiđe do ormara. Zatvorim vrata sa sobom teško dišući. Skupim skute u ruku i potrčim kamenim stepenicama. Zateknem kuharicu na dnu.
-Što je,što si tak' crvena?
Uspuhana, poravnam skute i prijeđem prstom preko mjesta gdje me ugrizao. Moj glas je odavao divljenje i strahopoštovanje kada sam progovorila.
-Susrela sam đavla.


20:43 | Komentari (1) | Print | ^ |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.